Zadania Wydziału Komunikacji


Funkcję Dyrektora Wydziału Komunikacji sprawuje - Jerzy Pobłocki

Telefon:
 
Tel. 58 6948200 
 
Fax. 58 6948203

Siedziba:

ul. Gdańska 26, 83-300 Kartuzy

Adres e-mail:

komunikacja@kartuskipowiat.com.pl

ODDZIAŁ ZAMIEJSCOWY W ŻUKOWIE
ul. Prusa 49
Tel. 58 380 14 63, 58 380 09 28
 
ODDZIAŁ ZAMIEJSCOWY W SIERAKOWICACH
ul. Brzozowa 1
Tel. 58 308-03-82

E-mail: sierakowice@kartuskipowiat.pl



Wydział Komunikacji nadzoruje bezpośrednio Wicestarosta.

Do zakresu działania  WYDZIAŁU  KOMUNIKACJI  należy prowadzenie spraw w szczególności:

 

1) zarządzanie ruchem na drogach powiatowych i gminnych;

2) opiniowanie wskazań lokalizacji dróg i autostrad;

3) rejestrowanie pojazdów;

4) wydawanie i zatrzymywanie praw jazdy;

5) nadzór nad ośrodkami szkolenia kierowców oraz prowadzenie:

a) rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodki szkolenia kierowców,

b) ewidencji instruktorów praw jazdy;

6) nadzór nad stacjami kontroli pojazdów oraz prowadzenie:

a) rejestru przedsiębiorców prowadzących stacje kontroli pojazdów,

b) ewidencje diagnostów;

7) wydawanie zezwoleń na organizowanie imprez na drogach;

8) wydawanie zezwoleń na przejazd pojazdów nienormatywnych (do 2m);

9) wydawanie zezwoleń dla przewoźników na przewozy regularne i nieregularne;

10) wydawanie licencji na przewóz rzeczy w transporcie zarobkowym;

11) koordynacja rozkładów jazdy przewoźników w regularnym transporcie osób;

12) nakładanie obowiązku zawarcia umowy o wykonanie zadania przewozowego w przypadku klęsk żywiołowych;

13) opiniowanie likwidacji linii kolejowych;

14) wydawanie kart parkingowych dla inwalidów.

Wytworzył:
Tomasz Kwidziński
Udostępnił:
Kwidziński Tomasz
(2003-06-25 10:03:13)
Ostatnio zmodyfikował:
Kwidzińska Katarzyna
(2021-12-10 09:17:33)