Decyzja w sprawie rekultywacji i zagospodarowania terenu
Decyzja w sprawie rekultywacji i zagospodarowania gruntów wniosek do pobrania
Wymagane dokumenty:
-
wniosek o wydanie decyzji wraz ze wskazaniem terenu przeznaczonego do rekultywacji, kierunku i planowanego terminu jej wykonania
-
opinie dwóch niezależnych rzeczoznawców w sprawie ograniczenia wartości użytkowej gruntów,
-
projekt rekultywacji (opis projektowanych prac ziemnych).
Opłaty:
- Na podstawie ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (tj. Dz. U. z 2020 r. poz.1546 z późń. zm.) do wniosku należy dołączyć dowód uiszczenia opłaty skarbowej w wysokości wynosi 10zł.
Wymaganą opłatę skarbową należy wpłacić na konto Urzędu Miejskiego w Kartuzach, PKO Bank Polski S.A. Nr konta 93 1020 1811 0000 0102 0188 9476.
Miejsce złożenia dokumentów:
Wniosek wraz z załącznikami należy złożyć w sekretariacie Starostwa Powiatowego w Kartuzach pokój nr 204 lub w Wydziale Rolnictwa i Ochrony Środowiska Starostwa Powiatowego w Kartuzach, mieszczącym się przy ul. 3 Maja 2/12, 83-300 Kartuzy.
Termin załatwienia sprawy:
Nie później niż w ciągu miesiąca, a sprawy szczególnie skomplikowane – nie później niż w ciągu dwóch miesięcy od dnia wszczęcia postępowania.
Jednostka odpowiedzialna:
Wydział Rolnictwa i Ochrony Środowiska Starostwa Powiatowego w Kartuzach, z siedzibą przy u. 3 Maja 2/12, 83-300 Kartuzy, tel. (58) 684 01 39.
Tryb odwoławczy:
Od decyzji przysługuje stronom prawo wniesienia odwołania do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Gdańsku, za pośrednictwem Starosty Kartuskiego, w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji.
Podstawa prawna:
art. 20, 22, 28 ustawy z dnia 3 lutego 1995 r. o ochronie gruntów rolnych i leśnych (tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 1161, z późn.zm.)