ZŁOŻENIE ZAWIADOMIENIA O ZBYCIU POJAZDU
Wnioski do pobrania:
ZŁOŻENIE ZAWIADOMIENIA O ZBYCIU POJAZDU
WYMAGANE DOKUMENTY
- Zawiadomienie o zbyciu pojazdu
Załączniki:
- kopia dokumentu na podstawie którego dokonano zbycia pojazdu,
- w przypadku załatwiania sprawy przez pełnomocnika lub przez jednego z współwłaścicieli pojazdu wymagany jest dokument stwierdzający udzielenie pełnomocnictwa
Do wglądu:
- dowód osobisty,
- oryginał aktualnego wyciągu z KRS i REGON (dotyczy podmiotów posiadających osobowość prawną) lub kopia potwierdzona podpisem, datą i pieczęcią osoby upoważnionej,
- zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, lub kopia potwierdzona przez osobę upoważnioną (dotyczy osób prowadzących działalność gospodarczą).
MIEJSCE ZAŁATWIENIA SPRAWY
Wydział Komunikacji, ul. Gdańska 26, 83 - 300 Kartuzy, główna sala obsługi.
Szczegółowe informacje rejestracji można uzyskać pod tel. 58 694 82 00.
TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY
Niezwłocznie, po złożeniu wniosku wraz z wymaganymi załącznikami przewidzianymi przepisami prawa.
SPOSÓB ZAŁATWIENIA SPRAWY
Wpis stosownej adnotacji w dowód przeniesienia własności.
OPŁATY
Zwolnione z opłat.
TRYB ODWOŁAWCZY
Nie przysługuje.
DODATKOWE INFORMACJE
Szczegółowe informacje w sprawie, uzyskać można w punkcie informacyjnym Wydziału Komunikacji oraz pod nr telefonu 58 694 82 00. Adres e-mail: komunikacja@kartuskipowiat.pl
PODSTAWA PRAWNA
- Ustawa z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 110)
-
Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 11 grudnia 2017 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych (Dz. z 2017 r. poz. 2355)