Koordynator do spraw dostępności
Na podstawie art. 14 ust. 1 i 2 oraz art.59 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (tj. Dz. U. z 2020r. poz. 1062) w Starostwie Powiatowym w Kartuzach został powołany Koordynator do spraw dostępności.
Do zadań Koordynatora do spraw dostępności należy przede wszystkim:
- wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Urząd
- przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami
- monitorowanie działalności Starostwa Powiatowego w Kartuzach w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami
Raport o stanie dostępności - plik pdf
Raport o stanie dostępności, wydruk w formie dostępnej -plik pdf
Kontakt:
Koordynator ds. dostępności w Starostwie Powiatowym w Kartuzach
Przemysław Pleszek
tel: 533 984 238
email: koordynator.dostepnosci@kartuskipowiat.pl
Wytworzył:
Udostępnił:
Pleszek Przemysław
(2020-09-24 14:13:59)
Ostatnio zmodyfikował:
Pleszek Przemysław
(2021-04-01 08:23:33)