Podstawa prawna

  • art. 8 ust. 1, w związku z art. 8 ust. 9 Dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2019/1937 z dnia 23 października 2019 r. w sprawie ochrony osób zgłaszających naruszenia prawa Unii.

Osoba przyjmująca zgłoszenia

Michalina Treder – Inspektor Ochrony Danych

Procedura dokonywania zgłoszeń

Sygnalista może dokonać zgłoszenia:

  • za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: iod@kartuskipowiat.pl,
  • pisemnie, za pośrednictwem poczty tradycyjnej na adres: Starostwo Powiatowe w Kartuzach ul. Dworcowa 1 83-300 Kartuzy, zaadresowanej bezpośrednio do osoby przyjmującej zgłoszenia, z dopiskiem „do rąk własnych”,
  • telefonicznie: tel. 534-086-656,
  • ustnie, podczas spotkania z osobą przyjmującą zgłoszenia, w dniach i godzinach pracy Starostwa Powiatowego w Kartuzach.

Zaleca się, aby zgłoszeń dokonywać na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do Zarządzenia Nr 370/2022 Starosty Kartuskiego z dnia 14 stycznia 2022 r. w sprawie wyznaczenia pracownika Starostwa Powiatowego w Kartuzach do przyjmowania zgłoszeń nieprawidłowości i naruszeń od osób dokonujących tych zawiadomień oraz określenia procedur postępowania znajdującym się w poniższym linku:

https://bip.kartuskipowiat.pl/zarzadzenie/841/zarzadzenie-nr-370-2022 



Załączniki:

Klauzula sygnaliści