ZMIANA ZASAD PRZYJMOWANIA KLIENTÓW W WYDZIALE BUDOWNICTWA OD 25.01.2022R.

ZAWIADOMIENIE STAROSTY KARTUSKIEGO Z DNIA 10.01.2022R. O WSTRZYMANIU BIEGU TERMINÓW

ZAWIADOMIENIE STAROSTY KARTUSKIEGO Z DNIA 10.01.2022R. O WSTRZYMANIU BIEGU TERMINÓW

ZAWIADOMIENIE STAROSTY KARTUSKIEGO Z DNIA 10.01.2022R. O WSTRZYMANIU BIEGU TERMINÓW

ZAWIADOMIENIE STAROSTY KARTUSKIEGO Z DNIA 11.01.2022R. O WSTRZYMANIU BIEGU TERMINÓW

ZAWIADOMIENIE STAROSTY KARTUSKIEGO Z DNIA 12.01.2022R. O WSTRZYMANIU BIEGU TERMINÓW

ZAWIADOMIENIE STAROSTY KARTUSKIEGO Z DNIA 18.01.2022R. O WSTRZYMANIU BIEGU TERMINÓW

ZAWIADOMIENIE STAROSTY KARTUSKIEGO Z DNIA 19.01.2022R. O WSTRZYMANIU BIEGU TERMINÓW

Funkcjonowanie Wydziału Budownictwa Starostwa Powiatowego w Kartuzach:

  • Adres: 
    ul. 11 Listopada 7, 83-300 Kartuzy,
    adres e-mail: budownictwo@kartuskipowiat.com.pl.

  • Telefon kontaktowy: 
    58 685-34-57 – Sekretariat Wydziału Budownictwa.
    Numer wewnętrzny pracownika prowadzącego konkretną sprawę (czynny tylko we wtorki i piątki) znajduje się na końcu każdego wystosowanego pisma przez organ.

  • Numery kont bankowych:
    - 93 1020 1811 0000 0102 0188 9476 - numer konta bankowego, na które należy wpłacać opłaty skarbowe za pozwolenie na budowę
    (Urząd Miejski w Kartuzach, ul. Hallera 1 83-300 Kartuzy),

    - 98 1020 1866 0000 1802 0002 6914 - numer konta bankowego, na które należy wpłacać opłata za rejestracje dziennika budowy
    (Powiat Kartuski, ul. Dworcowa 1 83-300 Kartuzy)
  • Godziny otwarcia urzędu:
    - wtorki w godz. od 7:30 do 16:00 (kancelaria podawcza czynna do godz. 15:30 - przerwa od 11:45 do 12:15),
    - piątki w godz. od 7:30 do 15:00 (kancelaria podawcza czynna do godz. 14:30 - przerwa od 11:45 do 12:15),

    UWAGA: Pozostałe dni, tj. poniedziałki, środy i czwartki, to dni pracy wewnętrznej. W tych dniach nie ma możliwości kontaktu z pracownikiem merytorycznym, czynna jest jedynie kancelaria podawcza w godz. od 7:30 do 15:00 - przerwa od 11:45 do 12:15.

  • W związku z nowelizacją Prawa budowlanego istnieje możliwość uzupełnienia i przesłania wniosków w formie elektronicznej, można je pobrać ze strony pod linkiem:

    https://e-budownictwo.gunb.gov.pl
  • W godzinach pracy urzędu istnieje możliwość składania wniosków do skrzynki podawczej znajdującej się w przedsionku budynku pod adresem: ul. 11 Listopada 7, 83-300 Kartuzy.

  • Po złożeniu wniosku oraz po rozpatrzeniu go przez odpowiedniego pracownika, istnieje możliwość umówienia się za pośrednictwem kancelarii podawczej na konkretny dzień i godzinę w dniach otwartych (wtorki i piątki) do pracownika merytorycznego prowadzącego konkretną sprawę.

  • Ze względu na panującą pandemię wirusa SARS-CoV-2 zachęcamy do bezkontaktowego załatwiania spraw, tj. telefonicznie, za pośrednictwem poczty tradycyjnej, platformy ePUAP lub przez Profil zaufany.