Wydział Komunikacji
 
Wydział Geodezji

  1. Rejestr ewidencji gruntów – forma elektroniczna.
  2. Rejestr zgłoszonych i wykonanych robót geodezyjnych – forma elektroniczna.
  3. Rejestr dokonywanych uzgodnień uzbrojenia podziemnego – forma elektroniczna.
  4. Wykaz mienia powiatowego – forma zeszytowa.
  5. Wykaz gruntów będących własnością Skarbu Państwa w trwałym zarządzie i użytkowaniu wieczystym – forma papierowa.



 
Wydział Rolnictwa i Ochrony Środowiska

1)      Publicznie dostępny wykaz danych o dokumentach, o których mowa w art. 19 ust. 2 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. Nr 62, poz. 627 i Nr 115, poz. 1129; z 2002 r. Nr 74, poz. 676, Nr 113, poz. 984, Nr 153, poz. 1271 i Nr 233, poz. 1957; z 2003 r. Nr 7, poz. 78), posiadanych w zakresie właściwości starosty – w systemie elektronicznym.

2)      Rejestr wydanych kart wędkarskich – w systemie zeszytowym.

3)      Rejestr sprzętu pływającego, wykorzystywanego do amatorskiego połowu ryb – w systemie zeszytowym.

4)      Rejestr sprzętu pływającego, wykorzystywanego do rybactwa – w systemie zeszytowym.

5)      Rejestr przetrzymywanych, uprawianych i hodowanych roślin lub zwierząt, ich części i produktów pochodnych, podlegających ograniczeniom na podstawie umów międzynarodowych, których Rzeczpospolita jest stroną – w systemie elektronicznym.

 

Wydział Budownictwa

  1. Rejestr pism przychodzących.
  2. Rejestr pism wychodzących min. korespondencja dot. zgłoszeń robót budowlanych, zaświadczenia dot. pozwoleń na budowę.
  3. Rejestr pozwoleń na budowę.
  4. Rejestr zawiadomień COVID – 19.
  5. Rejestr nośników z projektami złożonymi elektronicznie.
  6. Rejestr zaświadczeń o przyjęciu zgłoszenia robót budowlanych.
  7. Rejestr pozwoleń na rozbiórki.
  8. Rejestr przeniesień decyzji o pozwoleniu na budowę oraz zaświadczeń o przyjęciu zgłoszenia robót budowlanych.
  9. Rejestr zgłoszeń i pozwoleń na zmianę sposobu użytkowania obiektu budowlanego.
  10. Rejestr odstępstw od przepisów techniczno – budowlanych.
  11. Rejestr wydanych dzienników robót budowlanych.
  12. Rejestr wydanych zaświadczeń o samodzielności lokalu.
  13. Rejestr zaświadczeń o dodatku mieszkaniowym.
  14. Rejestr zezwoleń na wydanie decyzji na realizację inwestycji drogowej (ZRID).
  15. Rejestr decyzji o stwierdzeniu wygaśnięcia decyzji o pozwoleniu na budowę.
  16. Rejestr uchyleń decyzji na wniosek PINB.
  17. Rejestr uchyleń.
  18. Rejestr udostępnień akt.
  19. Rejestr udostępnień informacji publicznej.
  20. Rejestr pozwoleń na użytkowanie.
  21. Rejestr samowoli budowlanych.
  22. Rejestr Zespołu Opiniowania Dokumentacji.
  23. Archiwalne rejestry wydanych pozwoleń na budowę, pozwoleń na użytkowanie, Ewidencji ruchu budowlanego w gospodarce nie uspołecznionej, ewidencja rozpoczynanych obiektów budowlanych, ewidencja oddanych do użytkowania obiektów budowlanych, protokoły przekazanych dokumentów - przekazane przez Gminy Kartuzy, Żukowo, Stężyca, Somonino, Sierakowice, Chmielno (wersja papierowa, elektroniczna).


     
    Wydział Edukacji

    1)      Rejestr niepublicznych placówek oświatowych

    2)      Rejestr decyzji o nadaniu szkołom niepublicznym uprawnień szkół publicznych

    3)      Rejestr zaświadczeń o wpisie do rejestru niepublicznych placówek oświatowych

    4)      Rejestr decyzji o odmowie wpisu do rejestru niepublicznych placówek oświatowych

    5)      Rejestr decyzji o skreślaniu z rejestru niepublicznych placówek oświatowych

    6)      Rejestr zaświadczeń o wyniku postępowania egzaminacyjnego na stopień nauczyciela mianowanego

     

    Wydział Kultury i Promocji

          1) Rejestr Stowarzyszeń Kultury Fizycznej - w formie zeszytowej

     

    Wydział Ochrony Zdrowia

     

    Wydział Finansowy

    1)      Rejestr pism (w systemie zeszytowym)

    2)      Rejestr zaświadczeń (w systemie zeszytowym)

    3)      Rejestr wniosków- zapotrzebowań- o dokonanie wydatku {zaangażowanie} (w formie elektronicznej)

     Wydział Organizacyjny
  24. Rejestr uchwał Zarządu Powiatu Kartuskiego.
  25. Rejestr uchwał Rady Powiatu Kartuskiego.
  26. Rejestr interpelacji i wniosków Rady Powiatu Kartuskiego.
  27. Rejestr Zarządzeń Starosty Kartuskiego.
  28. Rejestr skarg i wniosków.
  29. Elektroniczny dziennik korespondencyjny przesyłek 
     wychodzących.
  30. Dziennik korespondencji przychodzącej.
  31. Centralny Rejestr Umów (CRU).
  32. Rejestr – książka kontroli.
  33. Rejestr wniosków o udostępnienie informacji publicznej.
  34. Ewidencja stowarzyszeń działających na terenie powiatu.
  35. Rejestr osób podlegających kwalifikacji wojskowej – w systemie 
     zeszytowym.

Rejestr rzeczy znalezionych – w systemie zeszytowym.


 

Powiatowy Rzecznik Konsumentów

 

Zespół Radców Prawnych

 

 
Wydział Rozwoju, Inwestycji, Remontów i Zamówień Publicznych

  1. Rejestr wniosków o wszczęcie postępowania o zamówienie publiczne.
  2. Rejestr zamówień klasycznych.
  3. Rejestr zamówień na usługi społeczne i inne szczególne usługi.
  4. Ewidencja wszystkich wydatków Starostwa Powiatowego w Kartuzach poprzez rejestrację wniosków – zapotrzebowań, rachunków i faktur oraz ich segregowanie według grup zakupowych.