Wymagane dokumenty:
Do wniosku o wydanie zaświadczenia należy dołączyć:

  1. Oświadczenie, na podstawie zatwierdzonego projektu budowlanego, w którym zamieszcza się:
    - nazwę, lub imię i nazwisko, oraz adres inwestora,
    - nazwę i miejsce lokalizacji obiektu,
    - procentowy udział infrastruktury towarzyszącej służącej budownictwu mieszkaniowemu,
    - datę i podpis.
    2. Kserokopię pozwolenia na budowę.

Opłaty:
Zwalnia się z opłaty skarbowej na podstawie ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (t. j. Dz.U. z 2021r., poz. 1923).

Miejsce złożenia dokumentów:
Wniosek wraz z załącznikami należy złożyć w sekretariacie Wydziału Budownictwa Starostwa Powiatowego w Kartuzach tj. Kartuzy, ul. 11 Listopada 7 (tel. nr 058 685 34 57).

Termin załatwienia sprawy:
W terminie siedmiu dni.

Jednostka odpowiedzialna:
Wydział Budownictwa Starostwa Powiatowego w Kartuzach , ul. 11 Listopada 7, (tel. nr 058 685 34 570).

Podstawa prawna:
- art. 217 § 1, § 2 pkt 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity  Dz.U. z 2022r., poz. 2000,



Załączniki: