Wymagane dokumenty:

  1. Wniosek o rejestrację dziennika budowy:
    - nazwisko i adres, numer telefonu oraz podpis wnioskodawcy,
    - dane identyfikacyjne inwestycji tj.: nazwę i rodzaj zamierzenia budowlanego, miejscowość, gminę oraz numer działki.

  2. Do wniosku o wydanie zaświadczenia o samodzielnym lokalu należy dołączyć:
    - dziennik budowy,
    - kopię potwierdzenia uiszczenia opłaty administracyjnej.

Opłaty:
Opłatę w wysokości 25 zł tytułem rejestru dziennika budowy należy uiścić na numer konta Starostwa Powiatowego w Kartuzach, ul. Dworcowa 1, 83-300 Kartuzy: 98 1020 1866 0000 1802 0002 6914. 
(opłata pobierana jest na podstawie uchwały Rady Powiatu Nr XIV/108/04 z dnia 29.04.2004r. w sprawie określenia opłaty za czynności urzędowe (Dz.Urz.W.P. Nr 65, poz. 1242))

Miejsce złożenia dokumentów: 
Wniosek wraz z załącznikami należy złożyć w sekretariacie Wydziału Budownictwa Starostwa Powiatowego w Kartuzach, ul. 11 Listopada 7 (tel. nr 058 685 34 57)

Termin załatwienia sprawy:
W terminie trzech dni w przypadku zaświadczenia o przyjęciu do wiadomości zgłoszenia robót budowlanych oraz ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę.

Jednostka odpowiedzialna:
Wydział Budownictwa Starostwa Powiatowego w Kartuzach, ul. 11 Listopada 7,  tel. 058 685 34 57.



Załączniki:

WNIOSEK-REJESTRACJA DZIENNIKA BUDOWY w wersji pdf
WNIOSEK-REJESTRACJA DZIENNIKA BUDOWY w wersji edytowalnej