Wymagane dokumenty:

- podanie o przyjęcie dokumentacji

- 4 egzemplarze dokumentacji hydrogeologicznej lub geologiczno - inżynierskiej w wersji papierowej oraz w postaci dokumentu elektronicznego, wykonanej zgodnie z wymaganiami rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 18 listopada 2016 r. w sprawie dokumentacji hydrogeologicznej i dokumentacji geologiczno - inżynierskiej

- potwierdzenie uiszczenia opłaty skarbowej za wydanie decyzji w wysokości 10 zł.

lub

- 3 egzemplarze innej dokumentacji geologicznej, wykonanej zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 6 grudnia 2016 r. w sprawie innych dokumentacji geologicznych

Podanie w sprawie przyjęcia innej dokumentacji geologicznej jest zwolnione z opłaty skarbowej.

 

Miejsce i sposób złożenia podania:

Podanie wraz z załącznikami można:

- przesłać pocztą tradycyjną na adres Starostwa Powiatowego w Kartuzach,

- złożyć w sekretariacie Starostwa Powiatowego w Kartuzach,

- złożyć w sekretariacie Wydziału Rolnictwa i Ochrony Środowiska

 

Termin załatwienia sprawy:

W ciągu dwóch miesięcy od daty złożenia dokumentacji. W przypadku, gdy dokumentacja nie odpowiada wymogom prawa, w ciągu miesiąca od daty złożenia poprawionej dokumentacji.

 

Tryb odwoławczy:

Od decyzji przysługuje stronom wniesienia odwołania do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Gdańsku, za pośrednictwem Starosty Kartuskiego, w terminie 14 dni od daty jej doręczenia.

 

Podstawa prawna:

- ustawa z dnia 9 czerwca 2011 r. Prawo geologiczne i górnicze

- rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 18 listopada 2016 r. w sprawie dokumentacji hydrogeologicznej i dokumentacji geologiczno - inżynierskiej,

- rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 6 grudnia 2016 r. w sprawie innych dokumentacji geologicznych.