Złożenie zawiadomienia o zbyciu pojazdu


Wymagane dokumenty
·  Zawiadomienie o zbyciu pojazdu

Załączniki:
·  kopia dokumentu na podstawie którego dokonano zbycia pojazdu,
·  w przypadku załatwiania sprawy przez pełnomocnika lub przez jednego z współwłaścicieli pojazdu wymagany jest dokument stwierdzający  udzielenie pełnomocnictwa

 Do wglądu:
·  dowód osobisty,
·  oryginał aktualnego wyciągu z KRS i REGON (dotyczy podmiotów posiadających osobowość prawną) lub kopia potwierdzona podpisem, datą i pieczęcią osoby upoważnionej,
·  zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, lub kopia potwierdzona przez osobę upoważnioną (dotyczy osób prowadzących działalność gospodarczą).

Zwolnione z opłat.

Podstawa prawna
·  Ustawa z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym 
·  Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 11 grudnia 2017 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych (Dz. z 2017 r. poz. 2355) 



Załączniki: