WNIOSEK O WYGAŚNIĘCIE DECYZJI / UCHYLENIE DECYZJI / STWIERDZENIE WAŻNOŚCI DECYZJI
Wymagane dokumenty:
zgodnie z drukiem wniosku o wygaśnięcie / uchylenie decyzji / sprawdzenie ważności decyzji
Miejsce złożenia dokumentów:
Wniosek wraz z załącznikami należy złożyć w sekretariacie Wydziału Budownictwa Starostwa Powiatowego w Kartuzach, ul. Kościuszki 26 (tel. nr 058 685 34 57).
Termin załatwienia sprawy:
do 30 dni od daty złożenia kompletnego wniosku.
Do powyższego terminu nie wlicza się terminów przewidzianych w przepisach prawa dla dokonania określonych czynności, okresów zawieszenia postępowania oraz okresów opóźnień spowodowanych z winy strony albo z przyczyn niezależnych od organu (art. 35 § 5 k.p.a.)
Jednostka odpowiedzialna:
Wydział Budownictwa Starostwa Powiatowego w Kartuzach, ul. Kościuszki 26 (tel. nr 058 685 34 57).
Tryb odwoławczy:
Od decyzji przysługuje stronom prawo wniesienia odwołania do Wojewody Pomorskiego, za pośrednictwem Starosty Kartuskiego, w terminie 14 dni od daty jej otrzymania.
Ulgi:
Brak.
Informacje dodatkowe:
Decyzja o pozwoleniu na budowę wygasa, jeżeli budowa nie została rozpoczęta przed upływem 3 lat od dnia, w którym decyzja ta stała się ostateczna lub budowa została przerwana na czas dłuższy niż 3 lata.
Podstawa prawna:
Art. 37 ust. 1, oraz art. 82 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku – Prawo budowlane.