Rejestry, ewidencje i archiwa prowadzone w Starostwie Powiatowym w Kartuzach
Wydział Komunikacji
- Rejestr zatwierdzeń stałych i czasowych organizacji ruchu.
- Rejestr wniosków i wydawanych licencji na wykonywanie krajowego drogowego transportu rzeczy.
- Rejestr wniosków i wydanych licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego.
- Rejestr zezwoleń na wykonywanie regularnych przewozów osób w krajowym transporcie drogowym.
- Rejestr wniosków i wydanych licencji na wykonywanie transportu drogowego w zakresie pośrednictwa przy przewozie rzeczy.
- Rejestr wniosków i wydanych licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego samochodem osobowym.
- Rejestr wniosków i wydanych licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego pojazdem samochodowym pow 7 osób a nie więcej niż 9.
- Rejestr zezwolenia na wykonywanie regularnych- specjalnych przewozów osób w krajowym transporcie drogowym.
- Rejestr zezwoleń na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego osób/ rzeczy.
- Rejestr ewidencji kierowców.
- Rejestr ewidencji osób bez uprawnień do kierowania pojazdami.
- Rejestr zatwierdzeń stałej i czasowej organizacji ruchu.
- Rejestr instruktorów nauki jazdy.
- Rejestr ewidencyjny OSK.
- Rejestr instruktorów nauki jazdy.
- Spis zdawczo- odbiorczy akt kat. A,B, BE.
- Spis zdawczo odbiorczy dokumentacji niearchiwalnej.
Wydział Geodezji
- Baza danych ewidencji gruntów i budynków (EGiB).
- Baza geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu (GESUT).
- Baza danych obiektów topograficznych o szczegółowości zapewniającej tworzenie standardowych opracowań kartograficznych w skalach 1:500 – 1:5000 prowadzona dla terenów miast oraz zwartych zabudowanych i przeznaczonych pod zabudowę obszarów wiejskich (BDOT500).
- Rejestr cen nieruchomości (RCN).
- Baza danych szczegółowych osnów geodezyjnych (BDSOG);
Wydział Gospodarki Nieruchomościami
- Rejestr mienia Powiatu Kartuskiego.
- Rejestr mienia Skarbu Państwa.
Wydział Rolnictwa i Ochrony Środowiska
1) Publicznie dostępny wykaz danych o dokumentach, o których mowa w art. 19 ust. 2 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. Nr 62, poz. 627 i Nr 115, poz. 1129; z 2002 r. Nr 74, poz. 676, Nr 113, poz. 984, Nr 153, poz. 1271 i Nr 233, poz. 1957; z 2003 r. Nr 7, poz. 78), posiadanych w zakresie właściwości starosty – w systemie elektronicznym.
2) Rejestr wydanych kart wędkarskich – w systemie zeszytowym.
3) Rejestr sprzętu pływającego, wykorzystywanego do amatorskiego połowu ryb – w systemie zeszytowym.
4) Rejestr sprzętu pływającego, wykorzystywanego do rybactwa – w systemie zeszytowym.
5) Rejestr przetrzymywanych, uprawianych i hodowanych roślin lub zwierząt, ich części i produktów pochodnych, podlegających ograniczeniom na podstawie umów międzynarodowych, których Rzeczpospolita jest stroną – w systemie elektronicznym.
Wydział Budownictwa
- Rejestr pism przychodzących.
- Rejestr pism wychodzących min. korespondencja dot. zgłoszeń robót budowlanych, zaświadczenia dot. pozwoleń na budowę.
- Rejestr pozwoleń na budowę.
- Rejestr zawiadomień COVID – 19.
- Rejestr nośników z projektami złożonymi elektronicznie.
- Rejestr zaświadczeń o przyjęciu zgłoszenia robót budowlanych.
- Rejestr pozwoleń na rozbiórki.
- Rejestr przeniesień decyzji o pozwoleniu na budowę oraz zaświadczeń o przyjęciu zgłoszenia robót budowlanych.
- Rejestr zgłoszeń i pozwoleń na zmianę sposobu użytkowania obiektu budowlanego.
- Rejestr odstępstw od przepisów techniczno – budowlanych.
- Rejestr wydanych dzienników robót budowlanych.
- Rejestr wydanych zaświadczeń o samodzielności lokalu.
- Rejestr zaświadczeń o dodatku mieszkaniowym.
- Rejestr zezwoleń na wydanie decyzji na realizację inwestycji drogowej (ZRID).
- Rejestr decyzji o stwierdzeniu wygaśnięcia decyzji o pozwoleniu na budowę.
- Rejestr uchyleń decyzji na wniosek PINB.
- Rejestr uchyleń.
- Rejestr udostępnień akt.
- Rejestr udostępnień informacji publicznej.
- Rejestr pozwoleń na użytkowanie.
- Rejestr samowoli budowlanych.
- Rejestr Zespołu Opiniowania Dokumentacji.
- Archiwalne rejestry wydanych pozwoleń na budowę, pozwoleń na użytkowanie, Ewidencji ruchu budowlanego w gospodarce nie uspołecznionej, ewidencja rozpoczynanych obiektów budowlanych, ewidencja oddanych do użytkowania obiektów budowlanych, protokoły przekazanych dokumentów - przekazane przez Gminy Kartuzy, Żukowo, Stężyca, Somonino, Sierakowice, Chmielno (wersja papierowa, elektroniczna).
Wydział Edukacji, Kultury i Promocji
- Ewidencja szkół i placówek niepublicznych.
- Rejestr zaświadczeń o wyniku postępowania egzaminacyjnego na stopień nauczyciela mianowanego.
- Rejestr decyzji o odmowie wpisu do rejestru niepublicznych placówek oświatowych.
Wydział Organizacyjny
- Rejestr uchwał Zarządu Powiatu Kartuskiego.
- Rejestr uchwał Rady Powiatu Kartuskiego.
- Rejestr interpelacji i wniosków Rady Powiatu Kartuskiego.
- Rejestr Zarządzeń Starosty Kartuskiego.
- Rejestr skarg i wniosków.
- Elektroniczny dziennik korespondencyjny przesyłek
wychodzących. - Dziennik korespondencji przychodzącej.
- Centralny Rejestr Umów (CRU).
- Rejestr – książka kontroli.
- Rejestr wniosków o udostępnienie informacji publicznej.
- Ewidencja stowarzyszeń działających na terenie powiatu.
- Rejestr osób podlegających kwalifikacji wojskowej – w systemie
zeszytowym. - Rejestr rzeczy znalezionych – w systemie zeszytowym.
- Wykaz spisów zdawczo-odbiorczych akt.
- Spisy zdawczo-odbiorcze akt przechowywanych w archiwum.
- Spisy akt przekazanych do Archiwum Państwowego.
- Spisy akt przekazanych na makulaturę.
- Ewidencja wypożyczeń akt z archiwum,
Wydział Rozwoju, Inwestycji, Remontów i Zamówień Publicznych
- Rejestr wniosków o wszczęcie postępowania o zamówienie publiczne.
- Rejestr zamówień klasycznych.
- Rejestr zamówień na usługi społeczne i inne szczególne usługi.
- Ewidencja wszystkich wydatków Starostwa Powiatowego w Kartuzach poprzez rejestrację wniosków – zapotrzebowań, rachunków i faktur oraz ich segregowanie według grup zakupowych.