W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Złożenie zawiadomienia o zbyciu pojazdu

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Kategoria sprawy rejestracja pojazdów
Komórka odpowiedzialna Wydział Komunikacji

Złożenie zawiadomienia o zbyciu pojazdu


Wymagane dokumenty
·  Zawiadomienie o zbyciu pojazdu

Załączniki:
·  kopia dokumentu na podstawie którego dokonano zbycia pojazdu,
·  w przypadku załatwiania sprawy przez pełnomocnika lub przez jednego z współwłaścicieli pojazdu wymagany jest dokument stwierdzający  udzielenie pełnomocnictwa

 Do wglądu:
·  dowód osobisty,

Zwolnione z opłat, w przypadku załatwiania sprawy przez pełnomocnika wymaga wniesienia opłaty skarbowej w wysokości 17 zł.

Podstawa prawna
·  Ustawa z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym 
·  Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 31 sierpnia 2022 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów, wymagań dla tablic rejestracyjnych oraz wzorów innych dokumentów związanych z rejestracją pojazdów

Załączniki

Powiadom znajomego