W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Uzgadnianie tras imprez o charakterze religijnym

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Kategoria sprawy organizacja ruchu drogowego
Komórka odpowiedzialna Wydział Komunikacji

Uzgadnianie tras imprez o charakterze religijnym z kościołami i związkami wyznaniowymi

Organizowanie procesji, pielgrzymek, lub innych imprez o charakterze religijnym na drogach publicznych wymaga uzgodnienia, w zakresie bezpieczeństwa ruchu drogowego, z właściwymi organami administracji rządowej lub samorządowej.

Wymagane dokumenty:
Wniosek, w którym należy określić przebieg, czas rozpoczęcia i zakończenia uroczystości.

Dodatkowe informacje:
 Trasę przebiegu należy uzgodnić z policją.

Podstawa prawna:

Ustawa z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 1990)

Powiadom znajomego