WNIOSEK O WYDANIE DZIENNIKA BUDOWY
Wymagane dokumenty:
- Wniosek o rejestrację dziennika budowy:
- nazwisko i adres, numer telefonu oraz podpis wnioskodawcy,
- dane identyfikacyjne inwestycji tj.: nazwę i rodzaj zamierzenia budowlanego, miejscowość, gminę oraz numer działki. - Do wniosku o wydanie zaświadczenia o samodzielnym lokalu należy dołączyć:
- kopię potwierdzenia uiszczenia opłaty administracyjnej.
Opłaty:
Opłatę w wysokości 25 zł tytułem rejestru dziennika budowy należy uiścić na numer konta Starostwa Powiatowego w Kartuzach, ul. Dworcowa 1, 83-300 Kartuzy: 98 1020 1866 0000 1802 0002 6914.
(opłata pobierana jest na podstawie uchwały Rady Powiatu Nr XIV/108/04 z dnia 29.04.2004r. w sprawie określenia opłaty za czynności urzędowe (Dz.Urz.W.P. Nr 65, poz. 1242))
Miejsce złożenia dokumentów:
Wniosek wraz z załącznikami należy złożyć w sekretariacie Wydziału Budownictwa Starostwa Powiatowego w Kartuzach, ul. Kościuszki 26 (tel. nr 058 685 34 57)
Termin załatwienia sprawy:
W terminie trzech dni w przypadku zaświadczenia o przyjęciu do wiadomości zgłoszenia robót budowlanych oraz ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę.
Jednostka odpowiedzialna:
Wydział Budownictwa Starostwa Powiatowego w Kartuzach, ul. Kościuszki 26, tel. 058 685 34 57.
Podstawa prawna:
art. 45 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane.