W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Starostwo Powiatowe w Kartuzach
ul. Dworcowa 1
83-300 Kartuzy

tel. (+48) 58 685 33 43
(+48) 58 681 00 32
(+48) 58 681 03 28

fax
(+48) 58 681 36 43
e-mail: powiat@kartuskipowiat.pl
adres skrytki ePUAP: /g4qev39s66/SkrytkaESP

serwis www
: kartuskipowiat.com.pl

NIP: 589-16-38-355
REGON: 19168645

Polityka jakości w Starostwie Powiatowym w Kartuzach

Polityka jakości i misja Starostwa Powiatowego w Kartuzach                                                                                                                          

Starostwo Powiatowe w Kartuzach, zgodnie z przepisami ustawy o samorządzie powiatowym, zostało powołane jako aparat pomocniczy organów powiatu i Starosty Kartuskiego.

Misją starostwa jest skuteczna realizacja zadań publicznych o znaczeniu lokalnym nie zastrzeżonych ustawami na rzecz innych podmiotów oraz zapewnienie profesjonalnej i przyjaznej obsługi klientów starostwa i innych stron zainteresowanych. Cel ten jest realizowany w szczególności poprzez systematyczne doskonalenie jakości pracy i świadczenie usług w przejrzystym i życzliwym środowisku dla każdego klienta.

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów wyznaczam następujące cele strategiczne:

  1. załatwianie spraw klientów w jak najkrótszym czasie,
  2. systematyczne doskonalenie kompetencji pracowników,
  3. stałe, wnikliwe badanie potrzeb naszych klientów i innych stron zainteresowanych oraz wykorzystywanie wyników do doskonalenia jakości pracy starostwa i jakości świadczonych usług,
  4. efektywne wykorzystywanie zasobów ludzkich i rzeczowych,
  5. szybkie reagowanie na skargi.

Zobowiązuję się do podejmowania działań zapewniających spełnienie wymagań i ciągłego doskonalenia skuteczności systemu zarządzania jakością zgodnie z normą ISO 9001:2015. Zobowiązuję się do zapewnienia funkcjonowania kontroli zarządczej zgodnie z wymaganiami ustawowymi i standardami. Konsekwentna realizacja polityki jakości spełni oczekiwania i słuszne wymagania klientów starostwa oraz zapewni odpowiednią efektywność, oszczędność i terminowość realizacji zadań i osiągania celów.

Bogdan Łapa
Starosta Kartuski

Załączniki

Powiadom znajomego

Powiadom znajomego