W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

WNIOSEK O WYDANIE DZIENNIKA BUDOWY

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Kategoria sprawy budownictwo
Komórka odpowiedzialna Wydział Budownictwa

Wymagane dokumenty:

  1. Wniosek o rejestrację dziennika budowy:
    - nazwisko i adres, numer telefonu oraz podpis wnioskodawcy,
    - dane identyfikacyjne inwestycji tj.: nazwę i rodzaj zamierzenia budowlanego, miejscowość, gminę oraz numer działki.

  2. Do wniosku o wydanie zaświadczenia o samodzielnym lokalu należy dołączyć:
    - kopię potwierdzenia uiszczenia opłaty administracyjnej.

Opłaty:
Opłatę w wysokości 25 zł tytułem rejestru dziennika budowy należy uiścić na numer konta Starostwa Powiatowego w Kartuzach, ul. Dworcowa 1, 83-300 Kartuzy: 98 1020 1866 0000 1802 0002 6914. 
(opłata pobierana jest na podstawie uchwały Rady Powiatu Nr XIV/108/04 z dnia 29.04.2004r. w sprawie określenia opłaty za czynności urzędowe (Dz.Urz.W.P. Nr 65, poz. 1242))

Miejsce złożenia dokumentów: 
Wniosek wraz z załącznikami należy złożyć w sekretariacie Wydziału Budownictwa Starostwa Powiatowego w Kartuzach, ul. Kościuszki 26 (tel. nr 058 685 34 57)

Termin załatwienia sprawy:
W terminie trzech dni w przypadku zaświadczenia o przyjęciu do wiadomości zgłoszenia robót budowlanych oraz ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę.

Jednostka odpowiedzialna:
Wydział Budownictwa Starostwa Powiatowego w Kartuzach, ul. Kościuszki 26,  tel. 058 685 34 57.

Podstawa prawna:
art. 45 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane.

Załączniki

Powiadom znajomego