W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Wydział Budownictwa

XML

REJESTR ZGŁOSZEŃ NA BUDOWĘ

  223 Mariusz Turski  Chwaszczyno 425/87 budowa instalacji gazowej dla budynku mieszkalnego jednorodzinnego B.6743.985.2024.AN z dnia 5.04.2024 r.   DECYZJA SPRZECIW 17.09.2024 r.   246. Energa Operator SA Chwaszczyno 704/3, 704/9, 704/76, 704/85, 704/75, 733/180, 1263/2 budowa...

INFORMACJE ORGANIZACYJNE WYDZIAŁU

Funkcjonowanie Wydziału Budownictwa Starostwa Powiatowego w Kartuzach: Adres:  ul. Kościuszki 26, 83-300 Kartuzy, adres e-mail: budownictwo@kartuskipowiat.com.pl . Telefon kontaktowy:  58 685-34-57 – Sekretariat Wydziału Budownictwa. Numer wewnętrzny pracownika prowadzącego konkretną sprawę (czynny tylko we wtorki i piątki) znajduje się na...

POZWOLENIE NA BUDOWĘ, ZGŁOSZENIE BUDOWY LUB PRZEBUDOWY BUDYNKU MIESZKALNEGO, ZMIANA POZWOLENIA NA BUDOWĘ, POZWOLENIE NA BUDOWĘ OBIEKTU TYMCZASOWEGO

Wymagane dokumenty:  Zgodnie z drukiem wniosku o pozwolenie na budowę - wersja elektroniczna projektu zagospodarowania terenu wraz z projektowaną infrastrukturą techniczną  w formacie dxf 2000 lub dgn/rdl v7. Opłaty: Na podstawie Ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej: - opłata skarbowa od pozwolenia na budowę nowego obiektu...

ZGŁOSZENIE ROBÓT BUDOWLANYCH NIEWYMAGAJĄCYCH UZYSKANIA POZWOLENIA NA BUDOWĘ

Wymagane dokumenty: 1) Zgłoszenie powinno zawierać: - imię i nazwisko (nazwa przedsiębiorstwa i jego siedziba), adres zamieszkania, - określenie rodzaju, zakresu i sposobu wykonania robót oraz termin ich rozpoczęcia. - oświadczenie o posiadanym prawie dysponowania nieruchomością na cele budowlane oraz, w zależności od potrzeb, odpowiednie szkice...

ZGŁOSZENIE BUDOWY LUB PRZEBUDOWY BUDYNKU MIESZKALNEGO O POWIERZCHNI DO 70 M2

Miejsce złożenia dokumentów: Sekretariat Wydziału Budownictwa Starostwa Powiatowego w Kartuzach tj. Kartuzy, ul. Kościuszki 26 (tel. nr 058 685 34 57). Opłaty: Zwalnia się z opłaty skarbowej (na podstawie ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej Podstawa prawna: Art. 29 ust. 1 pkt 1a ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane

ZGŁOSZENIE ZMIANY SPOSOBU UŻYTKOWANIA OBIEKTU BUDOWLANEGO

Jeżeli zamierzona zmiana sposobu użytkowania obiektu budowlanego lub jego części wymaga wykonania robót budowlanych: objętych obowiązkiem uzyskania pozwolenia na budowę – rozstrzygnięcie w sprawie zmiany sposobu użytkowania następuje w decyzji o pozwoleniu na budowę, objętych obowiązkiem zgłoszenia – wymagane są niżej wymienione dokumenty ...

WNIOSEK O WYGAŚNIĘCIE DECYZJI / UCHYLENIE DECYZJI / STWIERDZENIE WAŻNOŚCI DECYZJI

Wymagane dokumenty:  zgodnie z drukiem wniosku o wygaśnięcie / uchylenie decyzji / sprawdzenie ważności decyzji Miejsce złożenia dokumentów: Wniosek wraz z załącznikami należy złożyć w sekretariacie Wydziału Budownictwa Starostwa Powiatowego w Kartuzach, ul. Kościuszki 26 (tel. nr 058 685 34 57). Termin załatwienia sprawy: do 30 dni od daty...

REALIZACJA INWESTYCJI W ZAKRESIE DRÓG PUBLICZNYCH

Wymagane dokumenty: 1. Wniosek o wydanie zezwolenia na realizację inwestycji drogowej winien zawierać: imię i nazwisko (nazwa instytucji i jej siedziba), adres zamieszkania, nazwa i rodzaj oraz adres całego zamierzenia budowlanego, rodzaj obiektu lub zespołu obiektów bądź robót budowlanych, numer ewidencyjny działki lub działek budowlanych....

ODSTĘPSTWO OD PRZEPISÓW TECHNICZNO BUDOWLANYCH

Zgodnie z art 9 ust., art. 82 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku ustawy z dnia 7 lipca 1994 r - Prawo budowlane: W przypadkach szczególnie uzasadnionych dopuszcza się odstępstwo od przepisów techniczno-budowlanych, o których mowa w art. 7. Odstępstwo nie może powodować zagrożenia życia ludzi lub bezpieczeństwa mienia, a w stosunku do...

WNIOSEK O WYDANIE DZIENNIKA BUDOWY

Wymagane dokumenty: Wniosek o rejestrację dziennika budowy: - nazwisko i adres, numer telefonu oraz podpis wnioskodawcy, - dane identyfikacyjne inwestycji tj.: nazwę i rodzaj zamierzenia budowlanego, miejscowość, gminę oraz numer działki. Do wniosku o wydanie zaświadczenia o samodzielnym lokalu należy dołączyć: - kopię potwierdzenia...

WYDANIE ZAŚWIADCZENIA O SAMODZIELNOŚCI LOKALI

Wymagane dokumenty: Wniosek o wydanie zaświadczenia winien zawierać: - nazwisko i adres wnioskodawcy, - nazwę organu mającego wydać zaświadczenie, - nr lokalu i adres budynku, w którym znajduje się samodzielny lokal mieszkalny / inny niż mieszkalny, - datę i podpis wnioskodawcy. Do wniosku o wydanie zaświadczenia o samodzielnym lokalu należy...