W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Wydział Budownictwa

XML

REALIZACJA INWESTYCJI W ZAKRESIE DRÓG PUBLICZNYCH

Wymagane dokumenty: 1. Wniosek o wydanie zezwolenia na realizację inwestycji drogowej winien zawierać: imię i nazwisko (nazwa instytucji i jej siedziba), adres zamieszkania, nazwa i rodzaj oraz adres całego zamierzenia budowlanego, rodzaj obiektu lub zespołu obiektów bądź robót budowlanych, numer ewidencyjny działki lub działek budowlanych....

ODSTĘPSTWO OD PRZEPISÓW TECHNICZNO BUDOWLANYCH

Zgodnie z art 9 ust., art. 82 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku ustawy z dnia 7 lipca 1994 r - Prawo budowlane: W przypadkach szczególnie uzasadnionych dopuszcza się odstępstwo od przepisów techniczno-budowlanych, o których mowa w art. 7. Odstępstwo nie może powodować zagrożenia życia ludzi lub bezpieczeństwa mienia, a w stosunku do...

WNIOSEK O WYDANIE DZIENNIKA BUDOWY

Wymagane dokumenty: Wniosek o rejestrację dziennika budowy: - nazwisko i adres, numer telefonu oraz podpis wnioskodawcy, - dane identyfikacyjne inwestycji tj.: nazwę i rodzaj zamierzenia budowlanego, miejscowość, gminę oraz numer działki. Do wniosku o wydanie zaświadczenia o samodzielnym lokalu należy dołączyć: - kopię potwierdzenia...

WYDANIE ZAŚWIADCZENIA O SAMODZIELNOŚCI LOKALI

Wymagane dokumenty: Wniosek o wydanie zaświadczenia winien zawierać: - nazwisko i adres wnioskodawcy, - nazwę organu mającego wydać zaświadczenie, - nr lokalu i adres budynku, w którym znajduje się samodzielny lokal mieszkalny / inny niż mieszkalny, - datę i podpis wnioskodawcy. Do wniosku o wydanie zaświadczenia o samodzielnym lokalu należy...

WNIOSEK O UDOSTĘPNIENIE AKT ORAZ WYDANIE UWIERZYTELNIONYCH KOPII

Miejsce złożenia dokumentów: Wniosek wraz z załącznikami należy złożyć w sekretariacie Wydziału Budownictwa Starostwa Powiatowego w Kartuzach tj. Kartuzy, ul. Kościuszki 26 (tel. nr 058 685 34 57). Termin załatwienia sprawy: Do 30 dni od dnia złożenia wniosku. Jednostka odpowiedzialna: Wydział Budownictwa Starostwa Powiatowego w Kartuzach, ul....

WNIOSEK O WYDANIE ZAŚWIADCZENIA

Opłaty: Opłaty skarbowej na podstawie ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej. Miejsce złożenia dokumentów: Wniosek wraz z załącznikami należy złożyć w sekretariacie Wydziału Budownictwa Starostwa Powiatowego w Kartuzach tj. Kościuszki 26 (tel. nr 058 685 34 57). Termin załatwienia sprawy: W terminie siedmiu dni. Jednostka...