W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Starostwo Powiatowe w Kartuzach
ul. Dworcowa 1
83-300 Kartuzy

tel. (+48) 58 681 03 28
e-mail: powiat@kartuskipowiat.pl
adres skrytki ePUAP: /g4qev39s66/SkrytkaESP

serwis www
: kartuskipowiat.com.pl

NIP: 589-16-38-355
REGON: 191686450

Wydział Budownictwa

XML

ZGŁOSZENIE BUDOWY LUB PRZEBUDOWY BUDYNKU MIESZKALNEGO O POWIERZCHNI DO 70 M2

Miejsce złożenia dokumentów: Sekretariat Wydziału Budownictwa Starostwa Powiatowego w Kartuzach tj. Kartuzy, ul. Kościuszki 26 (tel. nr 058 685 34 57). Opłaty: Zwalnia się z opłaty skarbowej (na podstawie ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej Podstawa prawna: Art. 29 ust. 1 pkt 1a ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane

ZGŁOSZENIE ZMIANY SPOSOBU UŻYTKOWANIA OBIEKTU BUDOWLANEGO

Jeżeli zamierzona zmiana sposobu użytkowania obiektu budowlanego lub jego części wymaga wykonania robót budowlanych: objętych obowiązkiem uzyskania pozwolenia na budowę – rozstrzygnięcie w sprawie zmiany sposobu użytkowania następuje w decyzji o pozwoleniu na budowę, objętych obowiązkiem zgłoszenia – wymagane są niżej wymienione dokumenty ...

WNIOSEK O WYGAŚNIĘCIE DECYZJI / UCHYLENIE DECYZJI / STWIERDZENIE WAŻNOŚCI DECYZJI

Wymagane dokumenty:  zgodnie z drukiem wniosku o wygaśnięcie / uchylenie decyzji / sprawdzenie ważności decyzji Miejsce złożenia dokumentów: Wniosek wraz z załącznikami należy złożyć w sekretariacie Wydziału Budownictwa Starostwa Powiatowego w Kartuzach, ul. Kościuszki 26 (tel. nr 058 685 34 57). Termin załatwienia sprawy: do 30 dni od daty...