☰ Menu Prawe Menu ☰
Wersja archiwalna (stan na dzień 09.01.2022 r.)
Herb Powiatu Kartuskiego

Czwartek 12.05.2022

A A A A
A A+ A++
zaawansowane

Informacje związane z COVID

Komunikaty Starosty Kartuskiego.

  • Komunikat Starosty Kartuskiego z dnia 29 czerwca 2021 r. dot. organizacji pracy w Starostwie Powiatowym w Kartuzach

W celu ułatwienia osobistego załatwiania spraw przez mieszkańców powiatu kartuskiego informuję, że w Starostwie Powiatowym w Kartuzach
z dniem 1 lipca 2021 r.
przywrócony zostaje normalny tryb pracy, który funkcjonował przed pandemią tzn.  wszystkie wydziały otwierają się dla klientów.
Tym samym wejście do budynków nie będzie ograniczone tak jak dotychczas.
Utrzymane zostają zasady załatwiania spraw w Wydziale Komunikacji tzn. obsługa klientów nastąpi po wcześniejszym umówieniu się na wizytę.
Nadmieniam dodatkowo, że zostaje zachowana możliwość składnia korespondencji w zainstalowanych do tego skrzynkach.
Jednocześnie podkreślam, że kontakt z urzędem jest możliwy również poprzez telefon, skrzynkę podawczą EPUAP, emaile oraz korespondencję pocztą tradycyjną.
Nadal w pomieszczeniach obowiązuje zakrywanie nosa i ust, dezynfekcja rąk oraz zachowywanie co najmniej półtorametrowych odległości od innych osób.

  • Komunikat Starosty Kartuskiego z dnia 1 lutego 2021 r. w sprawie funkcjonowania Wydziału Geodezji

W trosce o bezpieczeństwo mieszkańców związane z zagrożeniem epidemiologicznym (KORONAWIRUS) informuje się, że od dnia 2 lutego 2021 r. wprowadza się następujące zasady kontaktowania się z Wydziałem Geodezji Starostwa Powiatowego w Kartuzach:
 1) pierwszym źródłem kontaktu z pracownikami Starostwa jest telefon, skrzynka podawcza EPUAP, emaile oraz korespondencja pocztą tradycyjną,
2) odbiór przygotowanej dokumentacji nastąpi po umówieniu telefonicznym z pracownikami danego wydziału według zasad ustalonych przez Dyrektora Wydziału.
    • Odbiór map : (58) 685-32-00,
    • Odbiór wypisów i wyrysów : 603-215-225,
3) dokumenty należy wrzucać do skrzynek przeznaczonych na korespondencję.
Jeśli dokument będzie składać się z kilku stron, w celu zabezpieczenia, należy umieścić go w kopercie.
 Jednocześnie informujemy, że dla Wykonawców prac geodezyjnych pozostaje możliwość przeglądania dokumentacji archiwalnej na dotychczasowych zasadach:
    • po ustaleniu daty i godziny z pracownikiem wydziału tel. (58) 685-32-00,
    • stanowisko tylko dla wykonawców prac geodezyjnych, którzy będą chcieli skorzystać z przeglądania ręcznego materiałów archiwalnych nie dostępnych online (księgi katastralne oraz inne dokumenty) na sali dla geodetów (jedna osoba).
Jednocześnie zaznacza się, że zgodnie z Komunikatem Starosty Kartuskiego z dnia 13 marca 2020 r. w sprawie reorganizacji pracy Starostwa Powiatowego w Kartuzach, od dnia 16 marca br., do odwołania, pierwszym źródłem kontaktu z pracownikami Starostwa jest telefon, skrzynka podawcza
EPUAP, emaile oraz korespondencja pocztą tradycyjną.

Prosimy o dostosowanie się do powyższych zaleceń.

  • Komunikat Starosty Kartuskiego z  dnia 3 listopada 2020 r. Starosta Kartuski informuje, że - na podstawie rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 2 listopada br. dotyczącego ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii - do 4 grudnia br. Starostwo Powiatowe w Kartuzach przechodzi w tryb pracy zdalnej - czytaj pełną treść komunikatu

  • z dnia 19 października 2020 r. ws. Wydziału Budownictwa

    W trosce o bezpieczeństwo mieszkańców związane z zagrożeniem epidemiologicznym (KORONAWIRUS), oraz z powodu nieobecności pracowników spowodowanej zakażeniami COVID -19 informuje się, że od 19 października 2020 roku w Starostwie Powiatowym w Kartuzach w Wydziale Budownictwa wprowadza się nowe zasady obsługi klientów: odbiór dokumentów nastąpi po umówieniu telefonicznym z pracownikiem danego referatu według zasad ustalonych przez Dyrektora wydziału.
    Składanie wniosków jest możliwe za pośrednictwem: poczty tradycyjnej, skrzynki podawczej EPUAP, drogą elektroniczną na adres email: budownictwo@kartuskipowiat.com.pl, lub bezpośrednio w budynku Starostwa Powiatowego w Kartuzach w Wydziale Budownictwa przy ul. 11 Listopada 7.
    Tel. 58 685-34-57, 58 681-42-12
    Jednocześnie informuje się, że Wydział Budownictwa będzie funkcjonował według wcześniej przyjętych zasad, ale w związku z zaistniałą sytuacją mogą nastąpić opóźnienia w rozpatrywaniu wniosków, za co z góry przepraszamy i prosimy o wyrozumiałość.

  •  z dnia 12 Października 2020r. ws. Wydziału Rolnictwa i Ochrony Środowiska

    Z powodu zagrożenia pracowników Wydziału Rolnictwa i Ochrony Środowiska spowodowanego Covid-19 informuje się, że składanie wniosków jest możliwe wyłącznie za pośrednictwem poczty tradycyjnej, skrzynki podawczej EPUAP, drogą elektroniczną na adres email: srodowsko@kartuskipowiat.pl, lub skrzynki umieszczonej w przedsionku budynku przy ul. Dworcowej 1.
    Jednocześnie informuje się, że w związku z zaistniałą sytuacją mogą nastąpić opóźnienia w rozpatrywaniu wniosków, za co z góry przepraszamy i prosimy o wyrozumiałość

  • z dnia 17 września 2020r. ws. organizacji pracy w Starostwie Powiatowym w Kartuzach

    W trosce o bezpieczeństwo mieszkańców związane z zagrożeniem epidemiologicznym (KORONAWIRUS), informuje się, że od 21 września 2020 roku w Starostwie Powiatowym w Kartuzach wprowadza się nowe zasady obsługi klientów:
    odbiór dokumentów nastąpi po umówieniu telefonicznym z sekretariatem danego wydziału według zasad ustalonych przez Dyrektorów wydziałów.
    Informuje się , że praca Wydziału Komunikacji będzie funkcjonować według wcześniej przyjętych zasad.
    Jednocześnie zaznacza się, że zgodnie z Komunikatem Starosty Kartuskiego z dnia 13 marca 2020 r. w sprawie reorganizacji pracy Starostwa Powiatowego w Kartuzach,  od dnia 16 marca br., do odwołania, pierwszym źródłem kontaktu z pracownikami Starostwa jest telefon, skrzynka podawcza EPUAP, emaile oraz korespondencja pocztą tradycyjną.
     Prosimy o dostosowanie się do powyższych zaleceń.

  • z dnia 18 marca 2020 r. ws. organizacji pracy w Starostwie Powiatowym w Kartuzach
        
    Z uwagi na  ogłoszony stan zagrożenia epidemicznego, dbając o bezpieczeństwo mieszkańców  - Starosta Kartuski informuje, że od dnia 19 marca 2020 r.  w budynku  Starostwa Powiatowego w Kartuzach ul. Dworcowa 1 - wejście główne (przedsionek) zainstalowano skrzynkę do korespondencji, do której można wrzucać dokumenty, dotyczące spraw pilnych i nagłych.
    Korespondencja będzie rejestrowana, jednakże ze względu na aktualną sytuację, możliwość potwierdzenia odbioru jest niemożliwa. Jeśli dokument będzie składać się z kliku stron, w celu zabezpieczenia, należy umieścić go w kopercie.
    Jednocześnie zaznacza się, że zgodnie z Komunikatem Starosty Kartuskiego z dnia 13 marca 2020 r. w sprawie reorganizacji pracy Starostwa Powiatowego w Kartuzach, od dnia 16 marca br., do odwołania, pierwszym źródłem kontaktu z pracownikami Starostwa jest telefon, skrzynka podawcza EPUAP, emaile  oraz korespondencja pocztą tradycyjną.
    Prosimy o dostosowanie się do powyższych zaleceń.

  • z dnia 13 marca 2020r. ws. reorganizacji pracy Starostwa Powiatowego w Kartuzach na czas epidemii - czytaj więcej

Inne Komunikaty związane z COVID

  • Pismo Komendanta Wojewódzkiej Policji w Gdańsku w sprawie korzystania z aplikacji "Kwarantanna domowa" - czytaj więcej
  • Komunikat Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Kartuzach - czytaj więcej

Wytworzył:
Tomasz Kwidziński
(2020-10-26)
Udostępnił:
Kwidziński Tomasz
(2020-10-26 09:58:30)
Ostatnio zmodyfikował:
Pleszek Przemysław
(2021-09-08 13:07:33)
       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki    
 
liczba odwiedzin: 2158926