F25 Zaświadczenie dot. ujęcia działki w Uproszczonym planie urządzenia lasu
Wydawanie zaświadczeń dotyczących ujęcia działki w uproszczonym planie urządzenia lasu lub w decyzji wydanej na podstawie inwentaryzacji stanu lasu
Wymagane dokumenty:
1. Wniosek winien zawierać:
- imię i nazwisko, adres zamieszkania, telefon kontaktowy
- numer ewidencyjny działki, lub działek których ma dotyczyć zaświadczenie, obręb ewidencyjny, gmina.
2. Do wniosku należy dołączyć:
- dowód uiszczenia opłaty skarbowej za wydanie zaświadczenia w wysokości 17 zł - opata stanowi iloczyn ilości działek x kwota 17 zł, na konto Urzędu Miejskiego w Kartuzach o numerze: 93-1020-1811-0000-0102-0188-9476
Uwaga: Opłatę należy uiścić od każdego zaświadczenia odrębnie.
W tytule przelewu proszę wpisać: „za zaświadczenie z UPUL dla …. /jakiej działki (działek) dotyczy i obręb/”, bez tych zapisów nie będziemy mogli honorować opłaty.
Miejsce złożenia dokumentów:
Wniosek wraz z załącznikami można przesłać pocztą na adres: Starostwo Powiatowe w Kartuzach, ul. Dworcowa 1, 83-300 Kartuzy, ewentualnie pocztą e-mailową na adres: srodowisko@kartuskipowiat.com.pl (skan wypełnionego i podpisanego odręcznie wniosku wraz z bankowym potwierdzeniem dokonania opłaty - w pdf) lub złożyć w sekretariacie Starostwa Powiatowego w Kartuzach, przy ul. Dworcowej 1, lub w Wydziale Rolnictwa i Ochrony środowiska Starostwa Powiatowego w Kartuzach, mieszczącym się przy ul. 3 Maja 2/12.
Informacje dodatkowe pod nr Tel. 605-527-500, 531-094-431 lub (58) 684-03-21.
Termin załatwienia sprawy:
W ciągu 7 dni
Jednostka odpowiedzialna:
Wydział Rolnictwa i Ochrony Środowiska, Referat Ochrony Gruntów Rolnych i Leśnych oraz Geologii
Podstawa prawna:
Art. 217 i 218 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku - Kodeks postępowania administracyjnego (tj. Dz.U. z 2020 r., poz. 256 z późn. zm.)
Art. 5 i art. 22 ust. 5 ustawy z 28 września 1991 r. o lasach (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1436, z późn.)
Art. 7 ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowe (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1546 z późn. zm.)