☰ Menu Prawe Menu ☰
Wersja archiwalna (stan na dzień 09.01.2022 r.)
Herb Powiatu Kartuskiego

Czwartek 12.05.2022

A A A A
A A+ A++
zaawansowane

Uzgadnianie tras imprez o charakterze religijnym

 

 

Uzgadnianie tras imprez o charakterze religijnym z kościołami i związkami wyznaniowymi


Organizowanie procesji, pielgrzymek, lub innych imprez o charakterze religijnym na drogach publicznych wymaga uzgodnienia, w zakresie bezpieczeństwa ruchu drogowego, z właściwymi organami administracji rządowej lub samorządowej.

Wymagane dokumenty:
Wniosek, w którym należy określić przebieg, czas rozpoczęcia i zakończenia uroczystości.

Opłaty:
Nie dotyczą.

Miejsce złożenia wniosku:
Sekretariat Starostwa, ul. Dworcowa 1 83-300 Kartuzy pokój nr  204., pokój nr 2

 


Termin załatwienia:
Min. 7 dni.

Jednostka odpowiedzialna:
Wydział Komunikacji, ul. Gdańska 26 83-300 Kartuzy.

Tryb odwoławczy:
Nie dotyczy.

Ulgi:
Brak.

Dodatkowe informacje:
Uzgodnić trasę przebiegu z policją.

Podstawa prawna :
  • Ustawa z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 1990)

 

Wytworzył:
Alicja Grzenkowicz
Udostępnił:
Kaliś Daniel
(2003-06-27 12:47:42)
Ostatnio zmodyfikował:
Grzenkowicz Alicja
(2020-01-14 14:17:40)

       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki    
 
liczba odwiedzin: 2158926