Uzgadnianie tras imprez o charakterze religijnym
Uzgadnianie tras imprez o charakterze religijnym z kościołami i związkami wyznaniowymi
Organizowanie procesji, pielgrzymek, lub innych imprez o charakterze religijnym na drogach publicznych wymaga uzgodnienia, w zakresie bezpieczeństwa ruchu drogowego, z właściwymi organami administracji rządowej lub samorządowej.
Wymagane dokumenty:
Wniosek, w którym należy określić przebieg, czas rozpoczęcia i zakończenia uroczystości.
Opłaty:
Nie dotyczą.
Miejsce złożenia wniosku:
Sekretariat Starostwa, ul. Dworcowa 1 83-300 Kartuzy pokój nr 204., pokój nr 2
Termin załatwienia:
Min. 7 dni.
Jednostka odpowiedzialna:
Wydział Komunikacji, ul. Gdańska 26 83-300 Kartuzy.
Tryb odwoławczy:
Nie dotyczy.
Ulgi:
Brak.
Dodatkowe informacje:
Uzgodnić trasę przebiegu z policją.
Podstawa prawna :
- Ustawa z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 1990)
Wytworzył:
Alicja Grzenkowicz
Udostępnił:
Kaliś Daniel
(2003-06-27 12:47:42)
Ostatnio
zmodyfikował:
Grzenkowicz Alicja
(2020-01-14 14:17:40)