☰ Menu Prawe Menu ☰
Wersja archiwalna (stan na dzień 09.01.2022 r.)
Herb Powiatu Kartuskiego

Czwartek 12.05.2022

A A A A
A A+ A++
zaawansowane

Wniosek o wygaśnięcie / uchylenie decyzji / sprawdzenie ważności decyzji

Wymagane dokumenty: 
zgodnie z drukiem wniosku o wygaśnięcie / uchylenie decyzji / sprawdzenie ważności decyzji


Miejsce złożenia dokumentów:
Wniosek wraz z załącznikami należy złożyć w sekretariacie Wydziału Budownictwa Starostwa Powiatowego w Kartuzach, ul. 11 Listopada 7 (tel. nr 058 685 34 57, 058 681 42 12).

Termin załatwienia sprawy:
Wniosek pozwoleni na budowę do 65 dni od daty złożenia kompletnego wniosku.
Do powyższego terminu nie wlicza się terminów przewidzianych w przepisach prawa dla dokonania określonych czynności, okresów zawieszenia postępowania oraz okresów opóźnień spowodowanych z winy strony albo z przyczyn niezależnych od organu (art. 35 § 5 k.p.a.)

Jednostka odpowiedzialna:
Wydział Budownictwa Starostwa Powiatowego w Kartuzach, ul. 11 Listopada 7 (tel. nr 058 685 34 57, 058 681 42 12).

Tryb odwoławczy:
Od decyzji przysługuje stronom prawo wniesienia odwołania do Wojewody Pomorskiego, za pośrednictwem Starosty Kartuskiego, w terminie 14 dni od daty jej otrzymania.

Ulgi:
Brak.

Informacje dodatkowe:
Decyzja o pozwoleniu na budowę wygasa, jeżeli budowa nie została rozpoczęta przed upływem 3 lat od dnia, w którym decyzja ta stała się ostateczna lub budowa została przerwana na czas dłuższy niż 3 lata.

Podstawa prawna:
Art. 37 ust. 1, oraz art. 82 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku – Prawo budowlane (tekst jednolity Dz.U. z 2020r., poz. 1333 z późniejszymi zmianami).

Wnioski do pobrania:

 

Wytworzył:
Dułak Alicja
Udostępnił:
Dułak Alicja
(2020-12-09 09:54:20)
Ostatnio zmodyfikował:
Dułak Alicja
(2021-03-01 15:08:25)
       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki    
 
liczba odwiedzin: 2158926