☰ Menu Prawe Menu ☰
Wersja archiwalna (stan na dzień 09.01.2022 r.)
Herb Powiatu Kartuskiego

Czwartek 12.05.2022

A A A A
A A+ A++
zaawansowane

F30 Wniosek o pokrycie kosztów zagospodarowania powierzchni uszkodzonych w wyniku nawałnicy

Zwrot kosztów za odnowienie powierzchni leśnej zniszczonej w wyniku nawałnicy w sierpniu 2017 r.

Wymagane dokumenty: 

1. Wniosek winien zawierać:

 - imię i nazwisko, adres zamieszkania z kodem pocztowym, telefon kontaktowy,

 - numer ewidencyjny działki, lub działek których ma dotyczyć zwrot, obręb ewidencyjny, gmina,

- powierzchnię do odnowioną z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku – zgodnie z protokołem potwierdzającym uprzątnięcie złomów i wywrotów, wydanym przez właściwe nadleśnictwo

Miejsce złożenia dokumentów:

Wniosek wraz z załącznikami można przesłać pocztą na adres: Starostwo Powiatowe w Kartuzach, ul. Dworcowa 1, 83-300 Kartuzy, lub złożyć do wrzutni Starostwa Powiatowego w Kartuzach, przy ul. Dworcowej 1.

Informacje dodatkowe pod nr tel. (58) 684-03-21 lub 605-527-500 i 531-094-431.


Termin załatwienia sprawy:
Do 3 miesięcy.

 
Jednostka odpowiedzialna:
Wydział Rolnictwa i Ochrony Środowiska, Referat Ochrony Gruntów Rolnych i Leśnych oraz Geologii.


Podstawa prawna:

Art. 12 ustawy z 28 września 1991 r. o lasach (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1436, z późn. zm)

WNIOSEK DO POBRANIA

Wytworzył:
Emilia Majewska
(2021-01-28)
Udostępnił:
Majewska Emilia
(2021-01-28 12:13:01)
Ostatnio zmodyfikował:
Majewska Emilia
(2021-01-28 12:14:52)
       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki    
 
liczba odwiedzin: 2158926