F30 Wniosek o pokrycie kosztów zagospodarowania powierzchni uszkodzonych w wyniku nawałnicy
Zwrot kosztów za odnowienie powierzchni leśnej zniszczonej w wyniku nawałnicy w sierpniu 2017 r.
Wymagane dokumenty:
1. Wniosek winien zawierać:
- imię i nazwisko, adres zamieszkania z kodem pocztowym, telefon kontaktowy,
- numer ewidencyjny działki, lub działek których ma dotyczyć zwrot, obręb ewidencyjny, gmina,
- powierzchnię do odnowioną z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku – zgodnie z protokołem potwierdzającym uprzątnięcie złomów i wywrotów, wydanym przez właściwe nadleśnictwo
Miejsce złożenia dokumentów:
Wniosek wraz z załącznikami można przesłać pocztą na adres: Starostwo Powiatowe w Kartuzach, ul. Dworcowa 1, 83-300 Kartuzy, lub złożyć do wrzutni Starostwa Powiatowego w Kartuzach, przy ul. Dworcowej 1.
Informacje dodatkowe pod nr tel. (58) 684-03-21 lub 605-527-500 i 531-094-431.
Termin załatwienia sprawy:
Do 3 miesięcy.
Jednostka odpowiedzialna:
Wydział Rolnictwa i Ochrony Środowiska, Referat Ochrony Gruntów Rolnych i Leśnych oraz Geologii.
Podstawa prawna:
Art. 12 ustawy z 28 września 1991 r. o lasach (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1436, z późn. zm)