Klauzula Informacyjna Starostwa Powiatowego w Kartuzach
KLAUZULA INFORMACYJNA STAROSTWA POWIATOWEGO W KARTUZACH
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO) informujemy, że:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Kartuski z siedzibą w Kartuzach, ul. Dworcowa 1, 83-300 Kartuzy, tel. 58 tel. 58 681-03-28; 58 685-33-43, e-mail: powiat@kartuskipowiat.pl;
- Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych z którym można kontaktować się w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych pisemnie na adres siedziby Administratora, adres e-mail:iod@kartuskipowiat.pl lub telefonicznie: 534 086 656.
- Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie obowiązujących przepisów prawa, w szczególności ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego oraz ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym w zakresie niezbędnym do wykonania zadań publicznych realizowanych w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej (art. 6 ust. 1 lit. e RODO), wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO), w celu wykonania umowy, której stroną jest osoba lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą przed zawarciem umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO) oraz na podstawie wcześniej udzielonej zgody - w zakresie i celu określonym w treści zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), a następnie w celach archiwalnych na postawie przepisów ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.
- Odbiorcą Państwa danych mogą być wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa w szczególności: jednostki organizacyjne Starostwa, urzędy, policja, prokuratura, sądy, organy kontroli lub podmioty, które przetwarzają dane w imieniu Administratora na podstawie zawartej umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych.
- Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji celu wskazanego w pkt 3, a po tym czasie przechowywane przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa (zgodnie z ustawą z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych).
- Podanie danych osobowych jest obowiązkowe w sytuacji, gdy podstawę przetwarzania danych stanowi przepis prawa lub zawierana między stronami umowa. W sytuacji, gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie zgody osoby, której dane dotyczą, podanie danych osobowych Administratorowi ma charakter dobrowolny. Dotyczy to w szczególności danych ułatwiających kontakt z Państwem, takich jak e-mail lub numer telefonu.
- W przypadku, gdy dane osobowe będą przetwarzane na podstawie zgody, osoba, której dane dotyczą, ma prawo cofnąć zgodę w dowolnym momencie.
- Posiada Pani/Pan prawo dostępu do danych osobowych, sprostowania, żądania usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, prawo do przenoszenia danych i cofnięcia zgody na przetwarzanie.
- Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub do organizacji międzynarodowej.
- Administrator nie wykorzystuje systemów służących do automatycznego podejmowania decyzji ani nie profiluje osób w rozumieniu art. 22 ust. 1 i 4 RODO.
- W przypadku stwierdzenia, że przetwarzanie danych osobowych narusza RODO, każda osoba ma prawo wnieść skargę do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, u l. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Załączniki
Wytworzył: | Przemysław Pleszek |
---|---|
Odpowiedzialny za treść: | Michalina Treder |
Data wytworzenia: | |
Opublikował w BIP: | Przemysław Pleszek |
Data opublikowania: | |
Liczba pobrań: | 111 |
Wytworzył: | Przemysław Pleszek |
---|---|
Data wytworzenia: | |
Opublikował w BIP: | Przemysław Pleszek |
Data opublikowania: | |
Liczba pobrań: | 199 |
Wytworzył: | Przemysław Pleszek |
---|---|
Odpowiedzialny za treść: | Michalina Treder |
Data wytworzenia: | |
Opublikował w BIP: | Przemysław Pleszek |
Data opublikowania: | |
Liczba pobrań: | 105 |
Wytworzył: | Przemysław Pleszek |
---|---|
Odpowiedzialny za treść: | Michalina Treder |
Data wytworzenia: | |
Opublikował w BIP: | Przemysław Pleszek |
Data opublikowania: | |
Liczba pobrań: | 111 |
Klauzula informacyjna dla osób korzystających z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych
pdf, 116 kB
Metryczka
Wytworzył: | Przemysław Pleszek |
---|---|
Data wytworzenia: | |
Opublikował w BIP: | Przemysław Pleszek |
Data opublikowania: | |
Liczba pobrań: | 201 |
Wytworzył: | Przemysław Pleszek |
---|---|
Odpowiedzialny za treść: | Michalina Treder |
Data wytworzenia: | |
Opublikował w BIP: | Przemysław Pleszek |
Data opublikowania: | |
Liczba pobrań: | 131 |
Wytworzył: | Przemysław Pleszek |
---|---|
Odpowiedzialny za treść: | Michalina Treder |
Data wytworzenia: | |
Opublikował w BIP: | Przemysław Pleszek |
Data opublikowania: | |
Liczba pobrań: | 95 |
Wytworzył: | Przemysław Pleszek |
---|---|
Odpowiedzialny za treść: | Michalina Treder |
Data wytworzenia: | |
Opublikował w BIP: | Przemysław Pleszek |
Data opublikowania: | |
Liczba pobrań: | 94 |
Wytworzył: | Przemysław Pleszek |
---|---|
Odpowiedzialny za treść: | Michalina Treder |
Data wytworzenia: | |
Opublikował w BIP: | Przemysław Pleszek |
Data opublikowania: | |
Ostatnio zaktualizował: | Tomasz Kwidziński |
Data ostatniej aktualizacji: | |
Liczba pobrań: | 103 |
Klauzula informacyjna Wydziału Zdrowia, Bezpieczeństwa i Współpracy z Organizacjami Pozarządowymi
pdf, 250 kB
Metryczka
Wytworzył: | Przemysław Pleszek |
---|---|
Odpowiedzialny za treść: | Michalina Treder |
Data wytworzenia: | |
Opublikował w BIP: | Przemysław Pleszek |
Data opublikowania: | |
Liczba pobrań: | 96 |
Wytworzył: | Przemysław Pleszek |
---|---|
Odpowiedzialny za treść: | Michalina Treder |
Data wytworzenia: | |
Opublikował w BIP: | Przemysław Pleszek |
Data opublikowania: | |
Liczba pobrań: | 111 |
Wytworzył: | Przemysław Pleszek |
---|---|
Odpowiedzialny za treść: | Michalina Treder |
Data wytworzenia: | |
Opublikował w BIP: | Przemysław Pleszek |
Data opublikowania: | |
Liczba pobrań: | 107 |
Wytworzył: | Przemysław Pleszek |
---|---|
Odpowiedzialny za treść: | Michalina Treder |
Data wytworzenia: | |
Opublikował w BIP: | Przemysław Pleszek |
Data opublikowania: | |
Liczba pobrań: | 97 |
Klauzula informacyjna Wydziału Rozwoju, Inwestycji, Remontów i Zamówień Publicznych
pdf, 423 kB
Metryczka
Wytworzył: | Przemysław Pleszek |
---|---|
Odpowiedzialny za treść: | Michalina Treder |
Data wytworzenia: | |
Opublikował w BIP: | Przemysław Pleszek |
Data opublikowania: | |
Liczba pobrań: | 98 |
Wytworzył: | Przemysław Pleszek |
---|---|
Odpowiedzialny za treść: | Michalina Treder |
Data wytworzenia: | |
Opublikował w BIP: | Przemysław Pleszek |
Data opublikowania: | |
Liczba pobrań: | 90 |
Wytworzył: | Przemysław Pleszek |
---|---|
Odpowiedzialny za treść: | Michalina Treder |
Data wytworzenia: | |
Opublikował w BIP: | Przemysław Pleszek |
Data opublikowania: | |
Liczba pobrań: | 60 |
Metryczka
Wytworzył: | Przemysław Pleszek |
---|---|
Data wytworzenia: | |
Opublikował w BIP: | Przemysław Pleszek |
Data opublikowania: | |
Ostatnio zaktualizował: | Przemysław Pleszek |
Data ostatniej aktualizacji: | |
Liczba wyświetleń: | 10913 |
Powiadom znajomego
ajax-response